Tivoli har hentet en ny marketingdirektør med erfaring fra andre store virksomheder. Hun har før haft succes med at styrke brands, lyder det.
Fra den 1. april 2024 hedder Tivolis nye marketingdirektør Trine Storm. Hun overtager stillingen efter Line Nøhr Kobzili, der ved årsskiftet blev ny marketingchef for VisitDenmark efter tre år hos Danmarks største attraktion.
Trine Storm har haft flere ledende stillinger inden for marketing og PR blandt andet som marketingchef for tøjbrandet Oh! By Kopenhagen Fur. Senest komer hun fra en stilling som marketingchef i Coop.
Ifølge Tivoli er valget faldet på netop Trine Storm, fordi hun i sine tidligere jobs har formået at styrke de brands, hun har stået for at fremme og for tidligere at have skabt positive, digitale forandringer, hvor hun før har været.
Trine Storm er i øvrigt uddannet Cand.Merc. i marketing communications management fra CBS, oplyser Tivoli i en pressemeddelelse.
Hun fortæller, at hun er stolt over at sætte sig i stolen som marketingdirektør, og så tilgår hun også stillingen med en vis portion ærefrygt, lyder det.
”Jeg har altid været enormt inspireret af, hvordan Tivoli er blevet ved med at genopfinde sig selv og komme med nytænkende, moderne ideer og oplevelser, men uden nogensinde at gå på kompromis med hverken brand, kultur eller gamle dyder,” siger Trine Storm.
Mange søgte stillingen
Mens Trine Storm er begejstret for Tivolis brand, var Storm blandt de mange, der søgte stillingen, også den kandidat, der vakte mest begejstring i den 180 år gamle forlystelsespark, oplyser Tivoli.
”Vi har modtaget et væld af kvalificerede ansøgere, og jeg har derfor kunnet gå dybt i selektionskriterierne for Tivolis kommende marketingdirektør. Med en solid portion indsigt i brand, data, digital markedsføring og activation, kombineret med god ledelseserfaring, er Trine et kompetent match til de opgaver, vi har foran os i de kommende år,” siger Niels Erik Folmann, kommerciel direktør hos Tivoli.
Han tilføjer:
“Jeg ser frem til samarbejdet og er overbevist om at Trine vil bidrage til en fortsat optimering af Tivolis gæsterejser, content og kommercielle mål, som led i den organisatoriske og marketingdisciplinære udvikling, vi påbegyndte i 2022,” siger Niels Erik Folmann, kommerciel direktør hos Tivoli.”
Relaterede artikler:
VisitDenmark ansætter ny marketingchef