Vil du med ombord hos Danmarks mest personlige rejsebureau?
Hos Amazing Tours designer vi individuelle rejser til private og professionelle med fokus på selektive hotelvalg, håndplukkede oplevelser, gastronomi og lokalkendskab – og vi har travlt. Derfor søger vi lige nu detaljeorienteret, back office-kollega, som kan gribe boldene i et individuelt rejseprogram, give vores selektive gæster en nærværende, personlig service– og sikre praktikken fra afrejse til hjemkomst.
Er det dig, så ligger det lidt i kortene, at du har erfaring med produktion af rejser, er detaljeorienteret, har en naturlig interesse og flair for salg og service – og ved hvordan du:
- skriver nærværende, ærlige rejseprogrammer
- booker hoteller og fly – og bord på lokale restauranter verden over
- arrangerer landtransport og individuelle udflugter
- rådgiver vores gæster
- og sikrer praktik og logistik så hele rejsen forløber præcis som ønsket.
Du forstår værdien af samspillet mellem gæster, samarbejdspartnere og os som bureau – og vi drømmer om, at du er på hjemmebane i Fjernøsten og eventuelt også Afrika og/eller USA. Da stillingen er nyoprettet, giver det samtidig en naturlig åbenhed for fleksibilitet, så du med afsæt i ovenstående også kan bringe dine egne interesser og kompetencer i spil.
Arbejdstiden er mandag-fredag med enkelte messedage over året, lejlighedsvis pasning af alarmtelefon i weekenden – og ikke mindst studieture til udvalgte destinationer.
Drømmer du om en god – og i perioder travl – hverdag som en del af et mindre team og med base på vores hyggelige kontor i Kolding centrum? Og lyder Amazing Tours og jobbet som noget for dig, så send os din ansøgning på [email protected] eller ring helt uforpligtende på 22 16 67 44.
Vi behandler selvfølgelig din ansøgning 100% fortroligt, er klar til at byde dig velkommen med det samme – men venter også gerne, hvis vi er det helt rigtige match.
Glæder os til at høre fra dig!
Udløber: 06.06.2024