Campister. (Foto: First Camp | PR)

Stor kæde søsætter to nye varemærker på én gang

Efter at antallet af First Camp-destinationer er vokset, er det blevet nødvendigt at kunne skille dem fra hinanden. Derfor deles den samlede portefølje nu op mellem tre forskellige navne.

Det skal gøres nemmere for kunderne at skelne mellem de enkelte campingpladser, som First Camp har i porteføljen. Det er i hvert fald målsætningen hos Skandinaviens største campingkæde, der råder over 70 destinationer på tværs af Danmark, Sverige og Norge.

Som...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?