Allan Sonne Sørensen. PR-foto.

Bureau vil bringe ny viden i spil for kunder

Et dansk kommunikationsbureau har indgået et nyt samarbejde med en europæisk partner for at kunne tilbyde sine kunder ny viden om turismen. ”Det giver os indsigt i det, der kommer før, en turist beslutter sig for et rejsemål,” fortæller direktør.

Når de danske destinationsselskaber og den øvrige turistbranche skal markedsføre sig over for potentielle turister i udlandet, kræver det viden om turisternes præferencer, og de kan variere fra marked til marked.

Hos PR- og kommunikationsbureauet Ehrenberg...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?