Ved årets store partnergalla fejrede Wallmans i Cirkusbygningen i aftes sine samarbejdspartnere blandt hoteller og event- og incomingbureauer. En af årets fire awards gik til Metroselskabet.
Omkring 600 indbudte gæster fra knap 200 samarbejdspartnere var på plads torsdag aften i Cirkusbygningen i København til den 9. årlige partnergalla, hvor alle sejl er sat til.
Her oplever branchen det nye show, eller dinnerparty, som det nu hedder, Carnival, med god mad og underholdning. Dinnerpartyet forventes at spille hele 117 gange frem til midten af juni næste år. Musikken er blandt andet hentet fra Eurythmics og Queen.
Men et særligt højdepunkt ved partnergallaen er, at under den uddeler Wallmans i Cirkusbygningen sine særlige awards. Wallmans vælger suverænt selv modtagerne af sine priser som en særlig hyldest til samarbejdspartnere, der har ydet ekstraordinær indsats.
Mens der sidste år var syv priser, var antallet i år reduceret til fire, hvilket Wallmans på forhånd havde informeret om. Årsagen til reduktionen var blandt andet, at det kan være svært at holde fokus på prisoverrækkelserne fra scenen hos mange af de feststemte gæster.
Årets Hotel eller Bureau
I motivationerne fra Wallmans hed det om den første pris: ”Årets Hotel eller Bureau – Wallmans Dinnerparty”: ”Prisen for årets partner gives til det event-, erhvervsrejsebureau eller hotel, som i løbet af sidste sæson har booket flest gæster til Wallmans Cirkusbygningen.
Vinderen har en eller flere stærke sælgere og ambassadører for vores brand, og som i den daglige kontakt med Wallmans Customer Care afdeling altid er professionel og velforberedt.”
Wallmans havde nomineret denne trio i kategorien: to Arp-Hansen hoteller, The Square på Rådhuspladsen og Tivoli Hotel & Congress Center samt incomingbureauet DMC. Vinderen blev The Square, der sælger over 500 billetter om året til Wallmans Dinnerparty.
Årets Samarbejdspartner – Wallmans Dinnerparty:
Om denne pris hed det i motivationen: “Wallmans har de sidste mange år haft et stærkt strategisk samarbejde med flere fordelsklubber, foreninger og online portaler. Disse partnere leverer mange gæster til Wallmans. Prisen gives til en partner, der i høj grad sørger for at synliggøre og sælge Wallmans.”
Her havde Wallmans valgt disse tre kandidater: Club Matas, LO Plus og Visma Logbuy – og vinderen blev Club Matas.
“Årets Arrangør”
Her lød det i motivationen: ”Prisen for årets samarbejdspartner gives til et bureau, der har formået at skabe arrangementer i Cirkusbygningen med optimal udnyttelse af bygningens unikke rammer. Bureauets flotte og stilfulde arrangementer skaber værdi for kunden og dermed også positiv opmærksomhed for Cirkusbygningen.”
De tre udvalgte kandidater var: F Sports Group, Kuoni Incoming og Nordic Travel Style – F Sports Group vandt denne hæder.
Metroselskabet kørte med Puzzle-prisen
“Puzzle prisen – Cirkusbygningen” gives til en person, virksomhed eller organisation, der agerer ud over det sædvanlige og tilfører branchen – og dermed også Cirkusbygningen – en betydelig værdi der ikke nødvendigvis kan måles.”
Her blev årets vinder Metroselskabet – godt set af Wallmands i Cirkusbygningen, da Metroen i København søndag den 29. september efter otte års byggeri åbner M3 Cityringen, der med 17 nye stationer vil forbinde Vesterbro, Frederiksberg, Nørrebro, Østerbro og Indre By, herunder blandt andet Rådhuspladsen – tæt på Cirkusbygningen.
Metroselskabet kom med modtagelsen af Puzzle-prisen i fint selskab, da de tidligere års modtagere har været Tivoli (i 2018), STANDBY.dk (2017), VisitDenmark (2016) Horesta (2015) og Wonderful Copenhagen som første modtager af prisen i 2014.
Relaterede artikler:
600 til partnergalla i Cirkusbygningen