Turister går ombord på færge på Svendborg Havn. Foto: Michael Fiukowski & Sarah Moritz

Ny data skal gøre branchen klogere på turismen

Efter en pause under corona har VisitDenmark nu indsamlet data til organisationens store turismeundersøgelse. ”Undersøgelsen giver os et unikt, bredt og dybt billede af turisternes adfærd og forbrug,” siger VisitDenmark-chef.

Egentlig skulle VisitDenmark have foretaget sin store turistundersøgelse i 2020, men så kom corona, og samfundet lukkede ned. På den baggrund vurderede VisitDenmark, at dataindsamling ville være omsonst. Det fortæller Jan Voetmann, chef for viden og analyse hos...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?