Blandt andet Lasse Rimmer optrådte til WellComFest. PR-foto.

Hotelkæde satte fokus på sit brand med festival

På baggrund af en meget succesfuld personalfest sidste år, har en dansk hotelkæde valgt også at udbyde konceptet til sine gæster. ”Formålet var først og fremmest, at gæsterne skulle få sig en fantastisk oplevelse med os som værter,” siger koncernchef.

Idéen var simpel til at starte med. Danmark var netop kommet ud af to år med coronanedlukninger, zoommøder, testkøer og sociale bobler.

Støvet skulle bankes af de kollegiale venskaber, og derfor valgte Comwell i 2022 at søsætte endagsfestivalen WellComLand med...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?