I denne uge har Ritesh Argawal været på rundtur i Danmark for at lytte til feriehusejernes bekymringer og forslag. Han mener selv, at kritiken af DanCenter har været berettiget (Foto: OYO).

”Jeg vil gerne anerkende de udfordringer, der har været”

DanCenter har været under kritik fra flere fronter i de seneste måneder, efter at gæster har fået aflyst bookinger, og leverandører har oplevet, at regninger ikke blev betalt. Nu forklarer DanCenters indiske ejer, hvad der er sket.

Spørger man Ritesh Agarwal, ejer, grundlægger og administrerende direktør i den store, indiske hospitality-koncern OYO, pegede den første test på, at det danske marked for feriehusudlejning var klar til DanCenters nye kampagne Smart Booking.

OYO købte i 2019...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?