VisitDenmarks administrerende direktør, Katja Moesgaard. (Foto: VisitDenmark | PR)

Vi skal gå efter potentialet i dansk turisme

NYTÅRSKOMMENTAR: “I mine første tre måneder som administrerende direktør for VisitDenmark har jeg mødt mange af vores samarbejdspartnere, og jeg oplever en branche, som er både ambitiøs og klar til at samarbejde,” skriver VisitDenmarks direktør.

Af administrerende direktør Katja Moesgaard, VisitDenmark 

Efter nogle svære år med corona står dansk turisme et rigtig godt sted, og meget tyder på, at 2023 bliver endnu bedre end 2022, når det gælder de udenlandske overnatninger.

I både Tyskland og...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?