Værelse på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport. (Foto: Matthias Wagner)

Trænger til en kærlig hånd og et serviceløft

ANMELDELSE: Et par overnatninger på Park Inn by Radisson Copenhagen Airport var en blandet oplevelse med en ikke-serviceminded reception, og faciliteter der ikke er tilgængelige eller trænger til en renovering.

Et besøg i København i et par dage i september krævede en hotelovernatning. Som udlandsdansker var jeg en smule overrasket over prisniveauet på hoteller i hovedstaden. Efter undersøgelse af mulighederne faldt jeg over en “deal” der gav to overnatninger for to...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Et besøg i København i et par dage i september krævede en hotelovernatning. Som udlandsdansker var jeg en smule overrasket over prisniveauet på hoteller i hovedstaden. Efter undersøgelse af mulighederne faldt jeg over en “deal” der gav to overnatninger for to personer samt 2-retters menu for 1.300 kroner. Ikke-serviceminded reception Ved ankomst til hotellet kl. 13.45 kunne jeg ved indgangen til hotellet se personalet i receptionen vende rundt og gå ind i baglokalet. Da jeg kom til skranken, var der ingen klokke, og jeg måtte vente lidt. Dette var desværre kendetegnede for den generelle service i receptionen. Det var ikke…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

3 ud af 5 stjerner

Oversigt :
Plus: Personale i restauranten, value-for-money, swimming pool, tæt på metro ved lufthavnen
Minus: Personalet i receptionen, kvalitet i morgenmadsbuffeten, vedligeholdelsesstandard