Marienlyst Strandhotel set fra luften. PR-foto.

Strandhotel genvinder titel som stærkeste brand

Et sjællandsk hotel indtager atter engang pladsen som stærkeste brand i mødeplanlæggernes øjne. Det viser en ny analyse.

Når mødeplanlæggere i Danmark bliver spurgt, hvordan de oplever mødevenues, ligger Marienlyst Strandhotel i top.

Hotellet ligger nummer ét i kategorien stærkeste brand power i undersøgelsen ”MyImage Venue,” som er foretaget af virksomheden MyResearch, hvor 857...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?