Talende kunstværker i VisitDenmarks ”Don’t Be a Tourist, Be an Explorist”-kampagne. Foto: VisitDenmark.

Stor amerikansk medieinteresse for ny kampagne

VisitDenmarks nye kampagne, hvor Mona Lisa og andre kendte kunstværker råder turister til at rejse til Danmark, har fanget de amerikanske mediers interesse.

Tidligere på måneden igangsatte VisitDenmark en marketing-kampagne under titlen ”Don’t Be a Tourist, Be an Explorist”, hvor nogle af verdens mest kendte og velbesøgte kunstværker opfordrer til at besøge Danmark i stedet for at aflægge visit hos dem.

Med et...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?