Horsens Fjord. PR-foto.

Kommuner finder sammen i fælles turismestrategi

Kommunerne, der tilsammen udgør Destination Kystlandet, har udviklet en ny strategi for bæredygtig destinationsudvikling, som sætter en fælles politisk retning for arbejdet med turisme på destinationen. Strategien er unik i en dansk kontekst, lyder det.

Da Lov om Erhvervsfremme trådte i kraft i 2020, og 80 turistkontorer blev til 19 destinationsselskaber, konsoliderede Horsens, Odder og Hedensted Kommuner sig i Destination Kystlandet.

Nu har de tre kommuner atter bundet turismeindsatserne yderligere sammen i en ny,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?