Destination Kystlandet havde blandt andet medbragt et kort på sin stand, så gæster kunne blive bekendt med oplevelserne i destinationens tre kommuner. Foto: Mathias Majlund Laursen.

Destination fik et godt indtryk af Ferie for Alle

Ferie for Alle, der løb af stablen 23. til 25. februar, ser destinationsselskabernes deltagelse som en måde at få mindre aktører med på messen. I år var tre destinationsselskaber repræsenteret, og en destination, som var med for første gang, fik et godt indtryk.

Sidste år meddelte Ferie for Alle, at messen havde et ønske om at tiltrække flere af landets destinationsselskaber. Blandt andet med et visuelt løft til Danmarkshallen og med at en aktiv indsats for at etablere kontakten til destinationerne, som i starten af årtiet...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?