Ferie for Alle, der løb af stablen 23. til 25. februar, ser destinationsselskabernes deltagelse som en måde at få mindre aktører med på messen. I år var tre destinationsselskaber repræsenteret, og en destination, som var med for første gang, fik et godt indtryk.
Sidste år meddelte Ferie for Alle, at messen havde et ønske om at tiltrække flere af landets destinationsselskaber. Blandt andet med et visuelt løft til Danmarkshallen og med at en aktiv indsats for at etablere kontakten til destinationerne, som i starten af årtiet...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?