Hotel Kong Arthur ved søerne i København er flagskibet i Arthur Hotels, der også tæller nabohotellet Ibsens Hotel. PR-foto.

Arthur Hotels: Service handler om omsorg

Arthur Hotels er et af eksemplerne i ny bog om god kundeservice. Det handler ifølge kæden om at have en filosofi, hvor man på forhånd kender kundens behov og forbereder sig på deres besøg.

Arthur Hotels figurerer som en af de virksomheder, der fremhæves positivt i den nye bog “Kundeheltene”, som ifølge bogens forfattere er en håndbog i at slå konkurrenter på parameteret kundetilfredshed.

Bogen er skrevet af Mogens Bjerre, lektor ved CBS, Lars Dessau,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?