Omkring 80 procent af gæsterne på Herman K-boutiquehotellet i København kom fra Marriotts bonusprogram. Nu vil den danske Bühlmann-koncern selv skaffe gæsterne. PR-foto.

Dansk hotel dropper samarbejde med Marriott

Sidste måned overtog Bühlmann-koncernen fra Aalborg driften af Københavns mindste Marriott-hotel, der nu igen hedder Herman K. Men samarbejdet med Marriott er stoppet og priserne hæves.

”Vi skal have Herman K- luksusboutiquehotellet længere op på highend-skalaen; hotellet skal have sin egen Bühlmann-identitet med mere sjæl, lune og varme.”

Det siger Anemette Bühlmann, bestyrelsesformand og medejer af Bühlmann-koncernen, til...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?