Regatta i Aalborg. (Foto: Destination Nord | PR)

Vil polstre lavsæsonen med fire nye events

En ny indsats fra Destination Nord skal munde ud i en strategi og flere events, der skal trække gæster til landsdelen i de mindre travle dele af året, øge omsætningen og skabe arbejdspladser.

Det er efterhånden så godt som slået fast med syvtommersøm, at de rigtige events ikke blot kommer arrangørerne til gode, men som oftest også skæpper i kasseapparatet hos hoteller, restauranter og butikker i det område, hvor de løber af stablen.

Den slags...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?