Rasmus og den seje Rasmus i DKBS' nye videokampagne. (PR-foto).

Ny kampagne sætter spot på dansk bookingplatform

Danske Konferencecentre har skiftet navn på sin bookingservice for konferencevenues. Nu skal det nye brand ud at leve, og derfor søsætter man en videokampagne.

Der er ikke nok, som kender til navnet DKBS. Det mener folkene bag, som derfor vil have brandet ud at leve. Bag de fire bogstaver står egentlig Danske Konferencecentres Booking Service, som i forbindelse med et ansigtsløft af hjemmesiden har skiftet navn.

Derfor...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?