Hotelreception. (Foto: Henrik Baumgarten)

AI-receptionist skal give mennesker tid til service

En digital omstilling af hotelbranchen er i gang, og hotellerne er interesserede i nye AI-løsninger. En dansk teknologivirksomhed har opfundet en digital receptionist.

Kunstig intelligens er på manges læber i disse dage, og da HORESTA holdt årsdag i november sidste år, lød det fra den såkaldte konge af kundeoplevelser, irske Ken Hughes, at virksomheder i turistbranchen skal tænke nyt eller blive udkonkurreret.

”Den fremtid med...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?