(DK) Nilles Rejser søger Rejsebureaumedarbejder

Jobbeskrivelse

Vi leder efter en engageret medarbejder til vores kontor i Aalborg Lufthavn, som vil være med på en spændende rejse inden for salg, kundeservice og logistik.

I denne rolle vil du blive en del af vores stærke salgsteam, hvor vi arbejder tæt sammen for at levere de bedste oplevelser til vores kunder. Dine arbejdsopgaver vil omfatte direkte kundekontakt, håndtering af administrative opgaver samt koordinering af bus- og transportlogistik. Du vil også kommunikere med eksterne samarbejdspartnere og rejseledere.

I rejsebranchen er arbejdet i perioder sæsonbetonet, der arbejdes med korte deadlines, uforudsete udfordringer, og dermed er hverdagen en blanding af rutineopgaver og sidste-øjebliks-ændringer. Det kræver, at du kan holde hovedet koldt, og træffe de nødvendige beslutninger, også når tingene går stærkt.

Din tilgang til opgaverne er altid med fokus på god kundeservice, og du kan smile gennem telefonen. Du er struktureret, og arbejder fokuseret efter skarpe deadlines. Du har gode logistiske og analyserende evner, idet du skal sikre helheden og indholdet i rejsen, som er afgørende for kundens oplevelse.

Der er tale om en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er mandag – fredag kl. 08.00 – 16.00, samt enkelte lørdagsvagter kl. 09.00 – 12.00.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

  • Direkte kundekontakt og service
  • Administrative opgaver og koordinering
  • Koordinering af bus- og transportlogistik
  • Kommunikation med eksterne samarbejdspartnere, rejseledere, etc.
  • Deltagelse på messer, events og andre aktiviteter

Din profil, baggrund og erfaring

Den ideelle kandidat har gerne erfaring fra en lignende stilling i rejsebranchen eller indenfor logistik. Du arbejder struktureret og målrettet, og vi forventer at du tager ejerskab for alle opgaver og følger dem helt til dørs. Du sætter en ære i at have kundekontakt, og det at arbejde systematisk og grundigt. Samtidig har du et godt overblik samt gode planlægnings- og samarbejdsevner.

Vi forventer, at du har stærke IT-kompetencer, herunder superbruger i MS Office og det er en fordel, at du har kendskab til Amadeus og lignende reservations-/bookingsystemer. Dine mundtlige og skriftlige kommunikationsevner er gode, og du kommunikerer som minimum på dansk og engelsk.

Interesseret?

Vil du vide mere kan du kontakte Lars Kold, e-mail lars@nillesrejser.dk, tlf. 96472814.

Send din ansøgning og CV via nedenstående link.

Vi rekrutterer løbende, idet stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

ANSØG: https://app.jobmatchprofile.com/wfyt64

Udløber: 13.12.2025