Seniorkonsulent Johanne Bjergskov Larsen og direktør Martin Østervig Larsen fra Epinion i samtale med Lars Bertolt Winther, der er chef for DI Turisme, Kultur & Oplevelser, på webinaret. (Foto: Dansk Industri | PR)

Løftede sløret for nyt værktøj på velbesøgt webinar

Omkring 200 deltagere så med, da det nye målgruppeværktøj ’Sådan oplever turisterne’, der vil give oplevelses- og turismeaktører mere viden om de udenlandske gæster, blev præsenteret.

Fremover skal aktørerne i dansk turisme have et mere fyldestgørende billede af, hvem gæsterne i virkeligheden er, og hvorfor de kommer på besøg.

Det er i hvert fald intentionen hos Dansk Industri, Top Attraktioner, Region Midtjylland og Epinion, der sammen har...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?