Det koster på bundlinjen, at aktørerne i dansk turisme hidtil har overset en væsentlig målgruppe, lyder det i ny rapport. Heri konkluderes det, at meromsætningen kan løftes med fem til 10 procent.
Dansk turisme går til en vis grad med skyklapper på. Det mener i hvert fald konsulenthuset Wilke, der har udarbejdet en ny rapport, som peger på, at erhvervet tilsyneladende overser en større målgruppe, der omfatter henved 41 procent af landets...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?