Frederiksborg Slot. Foto: Tine Uffelmann.

Ny strategi skal vise vejen for dansk turisme

VisitDenmark sætter kursen mod 2026 med en ny strategi, der blandt andet bevarer fokus på det fælles Danmarksbrand og øger brugen af data.

Danmark skal have flere turister i 2026 samtidig med, at der fortsat er fokus på, at væksten er bæredygtig for miljøet og lokalsamfund. Det er kernemålene for VisitDenmarks nye strategi, der sætter kursen for organisationen frem til 2026.

Centralt i strategien er...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?