Vejby Strand i Nordsjælland. (Foto: Daniel Villadsen Photography | VisitNordsjælland | PR)

Ny strategi fokuserer på helårsturisme

VisitNordsjælland har netop præsenteret en ny turismestrategi, der skal tjene til at tiltrække flere turister uden for højsæsonen. ”Det tyske marked er interessant,” siger direktør om planerne.

Sidste år var der omkring en million turistovernatninger i de nordsjællandske kommuner Gribskov, Halsnæs, Hillerød og Fredensborg, der tilsammen udgør VisitNordsjælland, hvor turismen året før – i 2021 – skabte en omsætning på fire milliarder kroner.

I...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?