I en ny undersøgelse vurderes LEGO til at have et bedre image end en række andre sværvægtere i dansk erhvervsliv. Det ser dog anderledes ud i de tre andre kategorier, der også er blevet spurgt til.
Aalund har netop opgjort og offentliggjort resultaterne af selskabets årlige undersøgelse kaldet PR Barometer Business. Heri foretager analyse- og konsulenthuset en pejling af, hvordan de største virksomheder i Danmark, Sverige, Norge og Finland bliver opfattet blandt...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?