Receptionen på Zleep Hotel i Lyngby. (Arkivfoto: Henrik Baumgarten)

Afviser problemer med beløbsreservationer

Forbrugerombudsmanden har skærpet fokus på reservationer på kunders betalingskort ved hotelophold. HORESTA afviser over for Turisme24.dk, at der skulle være et generelt problem.

Hoteller har i en årrække reserveret beløb på gæsters betalingskort, så de er sikre på, at gæsternes ophold bliver betalt.

Forbrugerombudsmanden har behandlet sager på tværs af brancher, hvor virksomheder har reserveret beløb på kunders betalingskort. Der er...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?