Martin Perregaard-Bitsch. Foto: Destination Trekantområdet.

Har succes med internationale partnerskaber

Destination Trekantområdet har succes med at fange internationale turisters interesse ved hjælp af partnerskaber med internationale virksomheder. ”Partnerskaber er et must og vejen frem,” siger direktør.

Når en svensk turist lægger vejen forbi sembo.se for at booke en ferie i Danmark, kan de meget vel ende med at blive præsenteret for rejser til ”Jyllands hjärta,” som er en kampagne, Destination Trekantområdet har igangsat for at tiltrække ældre par fra...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?