Klaus Johansen, kommerciel direktør hos Scandic. PR-foto.

”Du kan ikke lære folk det her”

Nordens største hotelkæde forsøger at danne personlige relationer til sine stamgæster. ”Når der er god stemning blandt medarbejdere, bliver det også afspejlet i relationen mellem personalet og gæsterne,” siger direktør.

”Kære Jan. Velkommen tilbage til dit sidste ophold inden din pension.” Sådan indleder personalet på Scandic i Aarhus Vest en personlig hilsen til en gæst, der besøger hotellet for sidste gang som forretningsrejsende.

Hilsenen er et eksempel på den personlige...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?