(DK) Customer Success Konsulent eller Produkt Specialist til Procon Solution

Tid til et karriereskifte?

Hos Procon Solution hjælper vi rejsebureauer i hele verden med at optimere og automatisere deres forretning igennem implementeringen af vores førende mid- og back-office system ProTAS. Efter Covid-19 pandemien oplever vi en stor stigning i efterspørgslen efter vores løsninger fra både eksisterende og nye kunder og vi har nu brug for nye kolleger med kendskab til rejsebranchen til både vores Customer Success og Produkt Specialist teams.

Har du overvejet at sætte din viden og erfaring i spil på en ny måde? Kunne du tænke dig et job som enten Customer Success Konsulent eller Produkt Specialist og har du erfaring indenfor et eller flere af nedenstående områder og kunne du tænke dig at høre mere om mulighederne hos Procon Solution, så vil vi meget gerne høre fra dig.

Erfaring fra en operations funktion med kendskab til

  • GDS systemer (Amadeus, Travelport eller Sabre) herunder opsætning af workflows (smartkeys og scripting), anvendelse af remarks, håndtering af passive segmenter samt opsætning af kundeprofiler.
  • Andre booking systemer, herunder on-line booking systemer mv.
  • Håndtering af NDC og heraf afledte nye produktkategorier.
  • Prissætning og håndtering af kundeaftaler.

Erfaring fra regnskab og finans med kendskab til

  • Regnskab og controlling i et rejsebureau generelt, gerne kendskab til håndtering af moms.
  • Håndtering af betalingsflow og afstemning af både indgående og udgående betalinger imod salgsordre, herunder kreditkort betalinger.
  • Håndtering af BSP.
  • BI og MIS rapportering.

Erfaring med IT og forretningssystemer med kendskab til

  • Drift af GDS og andre kritiske forretningssystemer
  • Generel infrastruktur og system integrationer
  • Opsætning af cloud baserede systemer og løsninger

Husk at du ikke forventes at have erfaring fra alle ovenstående områder, men meget gerne erfaring indenfor én af kategorierne.

Udover din branche erfaring leder vi efter kandidater med følgende profil:

  • Du er pro-aktiv og udadvendt og trives med kontakt til dine kolleger og Procon’s mange internationale kunder.
  • Du har gå-på-mod og en stor lyst til at sætte din viden i spil og samtidigt lære nyt.
  • Du er detalje orienteret, selvstændig og ambitiøs.
  • Du er i stand til at kommunikere både mundtligt og skriftligt på Engelsk.

Hvad vi tilbyder

Vi tilbyder spændende og udfordrende jobs som enten Customer Success Konsulent eller Produkt Specialist med fokus på at tilbyde vores rejsebureau kunder de bedste mid- og back-office løsninger i markedet. Vi tilbyder desuden:

  • Muligheden for at arbejde i en virksomhed i vækst med et internationalt fokus og kolleger i både Danmark, Holland, Sydafrika og Indien
  • En mulighed for at bidrage og have indflydelse ikke bare på din egen hverdag men også på virksomhedens fortsatte udvikling
  • En dynamisk og tempofyldt arbejdsplads med en god blanding af erfarne og nye kolleger
  • Et fleksibelt job baseret på vores kontor lige ved Glostrup Station og med mulighed for hjemmearbejde

Procon Solution er en af de mest anerkendte leverandører af forretningskritiske systemer til den globale rejsebrancher, med kunder på tværs af kloden. Vi benyttede tiden under Covid-19 pandemien til at flytte vores systemer i skyen og arbejder i dag med en fremtidssikret løsning baseret på både Oracle Cloud og Microsoft Azure. Ændringerne i rejsebranchen, som følge af pandemien, stiller helt nye krav til os som leverandør og vi arbejder i dag med helt nye løsninger indenfor håndtering og implementering af nye distributions- og salgssystemer, betalingsløsninger, Business Intelligence og rapportering.

Kontakt Jesper Just på e-mail just@procon.dk hvis du ønsker at finde ud af hvilke muligheder Procon Solution kan tilbyde dig i et job som enten Customer Success Konsulent eller Produkt Specialist.

Du kan læse mere om Procon Solution her www.proconsolution.com.

Udløber: 21.09.2023