Krydstogtskibet Costa Favolosa ud for Aarhus Ø. Foto: Dennis Borup.

”Det giver os 10 timer til at vise buffeten frem”

For VisitAarhus handler krydstogtanløb ikke blot om turismeomsætning men også om markedsføring. “Det er svært at sætte kroner, ører og følelsesmæssig værdi på et krydstogtanløb,” siger chef.

For nylig havde VisitAarhus besøg af repræsentanter fra de store krydstogtrederier, Holland America Line, Princess Cruises, Carnival Cruise Line, Norwegian Cruise Line og Disney Cruise Line.

Besøget var en del af en strategi, hvor Aarhus og den øvrige Østersø viser...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?