Turistbranchen skal lære at bruge kunstig intelligens til at lette hverdagen, mener Innovation Lab og destinationsselskaberne, som er en del af AI forløbet. (Foto: Colin | CC 4.0 | Wikimedia Commons)

Destinationer vil gøre aktører skarpe på AI

For tiden finder kunstig intelligens vej til stadig større dele af virksomhedernes drift. Tre destinationer har derfor tilbudt et læringsforsøg, hvor aktører er blevet klogere på de nye værktøjer.

ChatGPT, Gemini og Midjourney. AI-værktøjerne bliver flere og flere, og de bliver en større del af vores hverdag. Det betyder samtidig, at folk i turistbranchen skal klædes på, så de er klar til at møde den fagre nye verden, som venter om hjørnet.

Det mener man...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?