Tonny S. Thorup, administrerende direktør i Destination Nord. Foto: Destination NORD

Destination dropper indsats for flere krydstogter

Et jysk destinationsselskab dropper helt at markedsføre sig som krydstogtdestination. I stedet vælger man at satse på erhvervsturister, som genererer større turismeomsætning.

Hos Destination Nord dropper man nu at markedsføre sig som krydstogtdestination. De sidste 10 år har destinationsselskabet sammen med Aalborg Havn brugt midler på at tiltrække krydstogtskibe, men nu er tiden kommet til at flytte fokus til nye indsatser, fortæller...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?