VisitDenmarks administrerende direktør, Katja Moesgaard. (Foto: VisitDenmark | PR)

Dansk turisme står på et stærkt fundament

NYTÅRSKOMMENTAR: “Sammen med destinationsselskaberne har vi redefineret brandplatformen for Danmark som rejsemål. Målet er at stå endnu stærkere og tage en endnu mere tydelig position,” skriver VisitDenmarks direktør.

Af administrerende direktør Katja Moesgaard, VisitDenmark

Hver gang en gæst besøger Danmark for at holde ferie eller tage til møde bidrager det til at gøre Danmark til et bedre sted. Turisme betyder ikke kun flere oplevelser – det betyder også en bedre hverdag...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?