Lars Ramme Nielsen og Gitte Lillelund Bech ved Destination Kystlandets årsmøde. Foto: Dansk Erhverv.

”Corona åbnede alles øjne for turismens vigtighed”

På Destination Kystlandets årsmøde ridsede Dansk Erhverv de politiske linjer op for dansk turisme. Men der var også god plads til humor og til at fortælle røverhistorier.

Dansk turisme er en succeshistorie, og turismeerhvervet er vigtigt for Danmark. Det var hovedbudskaberne Gitte Lillelund Bech, direktør i Dansk Erhverv, og Lars Ramme Nielsen, markedschef for turisme, oplevelse og kultur også i Dansk Erhverv, havde med sig, da de to...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?