Indgangen til Ascot Hotel i København. (Foto: Matthias Wagner)

Ascot Hotel: Gennemgående kvalitet og service

ANMELDELSE: Trods en defekt radiator og et efterfølgende værelsesbytte leverer Ascot Hotel I København en imponerende kvalitet, hvor man følger sig velkommen på det centralt beliggende hotel.

Med et ophold i København valgte jeg at gå efter et lidt bedre hotel, da priserne i oktober måned er forholdsvis lave. Omkring en måned før ankomst bestilte jeg to overnatninger fra søndag til tirsdag  for cirka 1.000 kroner pr. nat – uden morgenmad.

Receptionen i...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?

Med et ophold i København valgte jeg at gå efter et lidt bedre hotel, da priserne i oktober måned er forholdsvis lave. Omkring en måned før ankomst bestilte jeg to overnatninger fra søndag til tirsdag  for cirka 1.000 kroner pr. nat - uden morgenmad. Jeg ankom omkring kl. 17.00 og blev meget høfligt modtaget og indchecket. Jeg fik tildelt værelse 220 og informeret om, at morgenmad var mellem kl. 07.00 og 10.00 og kunne tilkøbes for 245 kroner, hvilket jeg dog ikke benyttede. Allerede ved ankomsten til den flotte…

Bedømmelse

Samlet bedømmelse

4,5 ud af 5 stjerner

Oversigt :
Plus: Kvalitet, service, problemløsning, faciliteter, produkter på værelset, placering
Minus: Defekt radiator, forskelligt indrettede værelser